marți, 19 ianuarie 2010

Laura Pausini - Seamisai


Prima mea dragoste a fost muzica.
Imi amintesc CD-urile trimise de fratele meu cu muzica straina... Doamneee ce mai ascultam Laura Pausini in vremea aceea.

Apoi am mai crescut si fiecare barbat din viata mea mi-a lasat mostenire un anume gen de muzica, o anume trupa. Asa am ajuns sa ii iubesc pe cei de la Roxette, The Scorpions, Joe Dassin, Joe Cocker, Barry White, Lara Fabian, Franck Sinatra, Nat King Cole, Take That, Whitney Houston...si da, Alejandro Sanz si chiar Shakira.
Pentru toate astea, ii iubesc pe cei care m-au dezamagit si pe cei care ma vor mai dezamagi.


Laura Pausini - Seamisai
Asculta mai multe audio Muzica

Un comentariu:

  1. pur si simplu adoram melodia asta...dupa ce am descoperit-o cred ca am ascultat-o de vreo suta de ori fara sa ma plictisesc...si azi o mai ascult,din cand in cand...si imi aduce aminte de atatea lucruri frumoase.:)

    Laura pausini rullz:)

    RăspundețiȘtergere