miercuri, 20 ianuarie 2010

O revelatie la metrou


O sa va vorbesc astazi despre o descoperire facuta pe peronul metroului, dupa o zi lunga de munca.

Ei bine, intr-o seara obisnuita, pe ecranele montate in statie era un reportaj despre o tanara canadianca care activeaza in lumea jazz-ului si care urma sa sustina un concert in Romania. Nu stiu de ce mi-a atras atat de mult atentia. Stiu doar ca atunci cand am ajuns acasa am cautat pe web o melodie de-a ei pentru a incerca sa imi fac o impresie. Ce a urmat apoi va las pe voi sa va dati seama dupa ce ascultati melodia de mai jos.

P.S. Exista oare posibilitatea ca ADP-ul sa curete si trotuarele de zapada? Azi am ajuns aproape inotand la serviciu.



Diana Krall - ''The look of love''
Vezi mai multe video din Muzica

Un comentariu:

  1. Sunt melodii grozave, care ne plac pe loc dar pe care le descoperim în cele mai neaşteptate locuri. Postarea ta îmi aduce aminte de ziua în care, oprit la semafor, am avut surpriza sa recunosc un refren pe care îl credeam demult uitat, dar nu la radioul meu, ci la cel al maşinii oprite lângă mine. La fel ca şi tine am dat fuguţa pe internet şi am cautat melodia dupa cele câteva cuvinte pe care le stiam şi îmi rămăseseră în memorie: "got you under my skyn". A doua zi am primit în dar o broscuţă din metal. Care o fi legătura? Poate o şti tu!

    RăspundețiȘtergere