joi, 11 februarie 2010

Schimbari


A inceput de ieri sa cada cate un fulg...
Neee... O sa incep postarea asta altfel.

In ultima vreme am vizitat Parisul, mi-am mutat in Italia, mi-am schimbat job-ul si vreau sa ma tund.

Si cum in ultima vreme, am facut o gramada de lucruri noi, nu se putea sa nu fac ceva nou si de Sfantul Valentin. Ei bine, dupa ce mai bine de o saptamana m-am intoxicat cu inimioarele de pe afisele postate peste tot si dulcegariile de la TV, dupa ce in fiecare dimineata ascult la radio muzica numa buna de "scufundat in butoiul cu melancolie" (te-am citat, sper ca imi dai voie), am petrecut ziua indragostitilor singura acasa, eu si solutia de spalat geamuri. Faina treaba, nu am ce zice.

Ma enerveaza isteria asta cu Sf. Valentin. Nici macar nu e sarbatoarea noastra. E si asta imprumutata.

Poate mi se intampla asta pentru ca nu sunt langa tine... Nu stiu! Sa imi spui tu...

Hai ca ma culc! Maine sunt libera si ma duc la serbarea nepoatei mele... A inceput carnavalul! Promit sa pun poze!

Pupi Paaaaaaa!!!!!!!!!!!!


4 comentarii:

  1. eu unul astept poze .
    de valentines, si eu am fost singur . am dat chiar si flori, dar nimic nu s-a shimbat.

    mihai

    RăspundețiȘtergere
  2. deja incep sa te invidiez cu schimbarile astea. promite-mi ca o sa te tunzi la 0 si sigur o sa imi treaca invidia :p ...si ce daca ai petrecut ziua indragostitilor singura. Stii ca toata lumea te iubeste ;) (si ai scapat si de obligatia de a face cadou :D ) bye!!! ___radi___

    RăspundețiȘtergere
  3. ma de cand te stiu ai avut talent in asa ceva!bafta muta pe viitor

    RăspundețiȘtergere
  4. In general se spune ca o femeie se tunde, isi schimba coafura, atunci cand are loc o schimbare importanta in viata ei sentimentala. Asa o fi? Si cum poti spune ca ai fost singura cu o asa nepotica alaturi? Glumesc ... Oricum San Valentino este un import fortat, nu merita nici atentie, cu atat mai mult nu merita un salt in melancolie, tristete, s.a.m.d.
    Sa traim bine! Si fericiti sau macar multumiti din cand in cand...

    RăspundețiȘtergere