joi, 18 februarie 2010

Raspuns


M-ai intrebat azi ce parere am despre saptamana ce o vom petrece impreuna.

Nu stiu cum sa ma exprim, cum sa transpun mai bine in cuvinte sentimentele ce ma incearca?

Simt nerabdare si fericire. Nimic parca nu mai conteaza si zilele trec una dupa alta intr-o continua numaratoare inversa pana la momentul in care voi fi din nou in bratele tale.

Sa iti simt respiratia fierbinte aproape de trupul meu, sa iti aud soaptele, sa dormim imbratisati...doar pentru asta simt ca traiesc in momentul asta. Si oricat de greu mi-ar fi in tara asta straina, oricat de mari mi-ar fi emotiile pentru noul inceput de semestru, stiu ca o sa ma linistesc atunci cand vom fi impreuna.

Asta simt dragul meu...

A ta pentru totdeauna,

M.




Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu