marți, 13 iulie 2010

Final of Erasmus Semester


Ei bine, am facut-o si pe asta!

Azi am avut ultimul examen in calitate de student erasmus la Politecnico di Torino.

Ma simt fericita si impacata. Astept noile provocari si mai ales astept sa ma intorc in tara.

Dupa cinci luni petrecute pe meleaguri italienesti, nu stiu daca m-am schimbat prea mult. Intr-adevar, marea schimbare e ca acum stiu o noua limba, am mai multi prieteni si mult mai multe cunostinte in materie de inginerie ambientala.

Recomand din toata inima tuturor studentilor sa incerce o astfel de experienta pt ca o sa ii ajute nu atat pe plan personal cat pe plan profesional.

Si desi au fost momente in care am simtit ca disper (mai ales la inceput cand nu intelegeam ce spun profesorii), acum imi dau seama cat de frumos a fost si sunt sigura ca atunci cand voi pleca de aici o sa imi fie dor.

Un comentariu: