vineri, 17 septembrie 2010

O ultima zi


De cate ori ai mers pe strada si ai simtit ca te cufunzi in butoiul cu melancolie. Adica...hai sa fim seriosi, nu mai sunt multe persoane care sa fie optimiste in zilele noastre. Si daca suntem optimisti si ne prefacem ca nu vedem partea goala a paharului, cel mai probabil ca va veni cineva sa ne sugereze un psiholog sau chiar un psihiatru.

Vezi tu, pentru ca ne e frica sa fim fericiti. Pentru ca, desi avem in mana fericirea, dam cu ea de pamamant si o lovim pana moare. Pentru ca nu suntem nimic altceva decat niste sadici tocalosi(Da, ticalosi e un cuvant la moda...cel putin in politica).

De ce nu putem sa ne bucuram de ce avem? De ce totul trebuie sa fie PREA bine!?

Asta ma intreb si eu si as fi fericita daca tu mi-ai putea raspunde. TU, cel care citesti!

Sunt atatia oameni bolnavi pe paturile de spital care au inca speranta.

Uite o intrebare: Daca azi ar fi ultima ta zi pe pamant, cum ai alege sa ti-o petreci? Eu, cu siguranta as petrece-o cu HEF-ul meu drag, as incerca sa ii arat ce inseamna pentru mine si i-as cere mamei iertare pentru toate micile suparari pe care i le-am adus. TU? Tu ce ai face?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu